Benchmark ja kehityspolku

Benchmark-selvitykset

Benchmark-selvitys antaa hyvän pohjan yhtiönne sijoittajaviestinnän tilan analyysiin kilpailijoihin tai muihin toivomiinne verrokkiyhtiöihin verrattuna. Selvityksen pohjalta on helppo lähteä suunnittelemaan tulevaa kehityspolkua.

Näin benchmark-selvitys kanssamme etenee:

1. Valitaan verrokkiyhtiöt

Sijoittajaviestintäänne verrataan kolmeen valitsemaanne yritykseen. Tarvittaessa valitsemme ne puolestanne.

2. Benchmark-selvityksen osa-alueet:

1) Kielen ja julkaistun sisällön selkeys

2) Väitteiden todentaminen faktoilla

3) Ison kuvan rakentuminen, havainnollistaminen

4) Sijoittajaviestintään käytettävät sosiaalisen median kanavat

5) Aktiivisuus sosiaalisessa mediassa sijoittajaviestinnän näkökulmasta

6) Sisältöjen monimuotoisuus somessa sijoittajaviestinnän näkökulmasta

3. Tulokset

Lopputuloksena saatte selkeän nykytilan analyysin verrattuna verrokkiyhtiöihin ja sijoittajaviestinnän kehityspolun.

Sijoittajaviestinnän kehityspolku

Kun benchmark-selvitys on tehty, jatketaan työtä sijoittajaviestinnän kehityspolkua eteenpäin. Matkalla asetetaan tavoitteet, mittarit ja määritetään muut kehitysaskeleet sijoittajaviestintään vuodeksi.

Näin etenemme

1. Ehdotus sijoittajaviestinnän kehityspolusta

Perustuen benchmark-selvitykseen ja asiantuntijanäkemyksiimme luomme kehityspolun tulevaan. Kehityspolku käydään läpi yhteisessä työpajassa.

2. Työpaja

Työpajassa käydään läpi pohjatyön lisäksi sijoittajaviestinnän tavoitteet. Tavoitteiden pohjalta rakennetaan mittaristo kehityksen seuraamiseen.

3. Kehityspolku vuodeksi

Työpajan jälkeen saatte tarkennetun sijoittajainformaation kehityssuunnitelman vuodeksi eteenpäin. Uniikilla dashboard-lomakkeella kuvata kehitystyön tuloksia pitkin matkaa.

Ota yhteyttä

Ota yhteyttä niin analysoidaan yhtiönne nykytila ja lähdetään yhdessä eteenpäin!

Katso tiimin yhteystiedot

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.